Doradztwo i wdrożenia

Zakupy to strategiczny i newralgiczny obszar funkcjonowania każdego biznesu. Zastosowanie nowych technologii, komunikacji internetowej w procesie zakupu czy sprzedaży, wymaga umiejętnego dostosowania elektronicznych narzędzi do aktualnej kultury organizacyjnej klienta.

Zadaniem spółki SOLDEA jest pomoc klientom z sektora publicznego i biznesowego w osiągnięciu podstawowych korzyści:

  • Obniżenie kosztów nabywanych produktów, usług i robót budowlanych
  • Efektywne wykorzystanie majątku
  • Zwiększenie zysków
  • Wprowadzenie przejrzystości procesów zakupowych

Korzystając z wieloletnich doświadczeń pomagamy w opracowaniu dokumentacji przetargowej, strategii i wdrożeniu aukcji lub licytacji elektronicznej dla:

  • zamówień publicznych
  • zamówień sektorowych
  • zamówień właścicielskich
  • zakupów w prywatnej firmie

Analogiczne procesy mogą zostać uruchomione dla sprzedaży majątku ruchomego firmy np. sprzedaż używanych samochodów, maszyn budowlanych, wyposażenia biurowego.

Przed pierwszym użyciem platformy przetargowej każdy zadaje sobie podstawowe pytania: Jak to zrobić? ile to kosztuje? czy muszę kupić system? Czy moi dostawcy sobie poradzą? Jak wybrać dobrą platformę? Doradzamy jak najbardziej optymalnie i bezpiecznie użyć systemu przetargowego by spełniona została podstawowa zasada: korzyści z aukcji elektronicznych muszą być większe niż ich cena.

piątek, 18 sierpnia 2017

Platforma Przetargowa

Aukcja i licytacja
Udział w postępowaniu
Logowanie

SOLDEA © 2004-2017
Wszelkie prawa zastrzeżone

Logo soldea.pl

Znajdź nas na Facebook