Zamówienia publiczne

Aukcja elektroniczna - Zamówienia publiczne

Elektroniczna platforma przetargowa SOLDEA umożliwia Zamawiającym przeprowadzanie aukcji elektronicznych i licytacji elektronicznych dokładnie w takiej formie jaką przewiduje ustawa Prawo zamówień publicznych. Platforma SOLDEA jako pierwsza w Polsce została zaprojektowana specjalnie do zamówień publicznych.

Aukcja elektroniczna czy licytacja elektroniczna (zwana często e-przetarg) może być przeprowadzona dla dostaw, usług i robót budowlanych w różnych trybach ustawy pzp, czyli w:

  • przetargu nieograniczonym i ograniczonym
  • negocjacjach z ogłoszeniem
  • licytacji elektronicznej
  • zamówieniach do 30.000 euro

System aukcyjny pozwala na programowanie dowolnej liczby aukcji lub licytacji jednocześnie dla nieograniczonej liczby uczestników (Wykonawców). Zamawiający może dowolnie kształtować parametry i scenariusz aukcji lub licytacji zgodnie warunkami przetargu publicznego, w tym także złożone oceny wielokryterialne, w których cena nie jest jedynym kryterium oceny.

Podstawowe modele procedur:

  • jednoetapowe, wieloetapowe,
  • jedno lub wielozadaniowe
  • zakończenie nieograniczonymi w czasie dogrywkami lub o oznaczonym czasie,
  • jedno lub wielokryterialne z ustalanymi indywidualnie wagami kryteriów,
  • z podpisem elektronicznym lub bez podpisu.

Obsługa podpisu elektronicznego w toku aukcji w naszym systemie nie stanowi problemu nawet dla początkujących uczestników. W oczach naszych klientów to najwygodniejsze w Polsce rozwiązanie.

Zamawiający nie musi znać się na systemie – my robimy za niego całą elektroniczną pracę.

Nasze atuty:

  • doświadczenie od 2004 r.
  • prosta i intuicyjna obsługa,
  • niezawodność i bezpieczeństwo,
  • znamy się na zamówieniach publicznych
  • e-przetarg to nasza pasja - chętnie pomożemy osiągnąć Twoje cele

Sposób wykorzystania systemu – indywidualna umowa świadczenia usługi pomocy i realizacji aukcji elektronicznej lub licytacji elektronicznych, wraz z doradztwem w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie kupuje systemu i nie musi nic instalować dodatkowo na swych komputerach lub serwerach. Operator w ramach umowy przejmuje na siebie także wsparcie techniczne dla wykonawców.
Zlecenia jednorazowe, umowy roczne lub wieloletnie.
Możliwość zakupu systemu dedykowanego.

Nie zwlekaj – gwarantujemy bezpieczeństwo i sukces Twoich przetargów publicznych!

e-mail

Skontaktuj się z nami niezwłocznie

piątek, 18 sierpnia 2017

Opinie użytkowników


"Oszczędności uzyskane w aukcjach na dostawy do naszego szpitala pozwoliły na zwiększenie limitu zakupów w ramach tego samego budżetu. Rewelacyjne rozwiązanie"

Barbara, Szpital Wojewódzki

SOLDEA © 2004-2017
Wszelkie prawa zastrzeżone

Logo soldea.pl

Znajdź nas na Facebook