O nas

Elektroniczna Platforma Przetargowa jest zaawansowanym systemem do obsługi aukcji elektronicznych dla sektora publicznego i biznesu. Platforma przetargowa opiera się na polskim prawodawstwie i precyzyjnie spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.

Spółka jawna SOLDEA powstała w roku 2004 jako podmiot specjalizujący się w świadczeniu usług elektronicznego wsparcia procesów zakupowych. Spółka zarządza i rozwija oprogramowanie Elektronicznej Platformy Przetargowej oraz wdraża u swoich klientów procedury zamówień elektronicznych.

Strategicznym partnerem spółki jest Asseco Data Systems S.A. obecny właściciel Centrum Usług Zaufania CERTUM, lider w dziedzinie usług certyfikacyjnych związanych z podpisem elektronicznym.

Nasza oferta

Dla wszystkich podmiotów z sektora publicznego i biznesu oferujemy pełne wsparcie w zakresie:

  • przygotowania procedury i dokumentacji zarówno dla zakupów jak i elektronicznej sprzedaży majątku ruchomego
  • przeszkolenia
  • doboru strategii i optymalnego scenariusza aukcji
  • problematyki podpisu elektronicznego

Zapraszamy do kontaktu poprzez nasz formularz

Dane adresowe

SOLDEA sp.j. 90-249 Łódź, ul. Stefana Jaracza 45

KRS 0000226662, NIP 7251895481

tel. 42 632 33 17, fax 42 632 33 18, e-mail info(at)soldea.pl

czwartek, 21 września 2017

Platforma Przetargowa

Aukcja i licytacja
Udział w postępowaniu
Logowanie

Komunikat

Z dniem 29.10. 2009 została odwołana prokura udzielona wcześniej Panu Waldemarowi Pawłowi Borowskiemu a współpraca z nim zakończona definitywnie. Wszelkie powoływanie się Pana Waldemara Pawła Borowskiego na współpracę z firmą SOLDEA i jej platformą przetargową odbywa się bez rekomendacji władz spółki SOLDEA.

SOLDEA © 2004-2017
Wszelkie prawa zastrzeżone

Logo soldea.pl

Znajdź nas na Facebook